2010年5月9日 星期日

2010-05-09 (Sun) 母親節飯@滿越


今日係母親節,祝願天下所有媽咪母親節快樂、身體健康、開開心心!


母親節禮物已一早比左媽咪,今日主要陪佢行街食飯;三點幾我地三條女就去荃灣行街,諗住睇下千色店廿週年有咩筍野;但點知勁多人,行左兩個鐘已經頂唔住...太陽哥哥今晚提議去深井食燒鵝,但我地太攰又嫌要再搭車,都係唔去啦,最後去左『滿越』食越南菜!


大合照:




每人跟媽咪合照:




到太陽哥哥時,琪琪係後面整古做怪!



我地同媽咪既合照:



媽咪同佢三個寶貝合照




食左勁多野,超飽!




椰青勁大個,我飲左好耐先飲左四分一,三分一,二分一...跟住已經飲唔落,交比太陽哥哥KO埋去!




另外,細妹今日比左對幾型既施華洛水晶耳環我,戴係耳骨位,幾靚丫!




沒有留言:

張貼留言