2010年5月19日 星期三

2010-05-19 (Wed) 太陽哥哥正日生日


今日係太陽哥哥正日生日,本身一齊放假既,但難得星期五係佛誕公眾假,太陽哥哥講左唔會楂車,連星期六都休息,我地就決定今日照返工,聽日先放假,咁咪連續放幾日囉!


生日飯揀黎揀去,最後都係去返 Flame @ Towngas Avenue,都係對佢情有獨鍾!



對上一次黎上年十二月慶祝聖誕,隔左五個月,宜家呢度多左個Buffet Counter,可以任食salad, appetizer, soup, dessert!




今日個湯係Lobster Bisque (龍蝦湯):



盤麵包竟然係咁既形狀,好難唔令人想入非非喎!




Main course 我揀左"Grilled Australian Wagyu Beef with Black Truffle Gravy (扒澳洲和牛配黑松露菌燒汁)";呢款main course要加錢,但我想試和牛都決定加,真係超級好好味呀,食多舊都得!但西餐一向重質不重量,要提下自己顧下儀態先得,唔係咁大食失禮死人!



太陽哥哥揀左"Roasted Whole Pigeon (烤原隻鴿子)",太陽哥哥話好好味too!雖然我相信呢度一定煮得唔錯,但我始終覺得食鴿子去酒樓都得啦,哈哈!




Dessert 細細件,岩晒平時唔太好甜品但又成日想試一啖既我!有Bread Pudding, Cream Brulee, Cheese Cake等...埋單差唔多七百蚊,不過太陽哥哥話要比錢,佢話因為我已經花左好多錢送左份生日大禮物比佢喎!




今日太陽哥哥收到同事的生日賀咭,令我大開眼界,我足足用左十分鐘先全張欣賞完呢!做Design行業既人真係唔同d,我平時收咭多數係文字多,但從呢班design team的祝賀中,睇到有意思係入面架,好勁呀!



先睇咭既畫面,iMac入面係楂的士既太陽哥哥,雖然個男人畫得有點恐怖,但淨係個封面,已經有幾個仔細位係有意思的...



蜘蛛入面係spiderman,呢個idea掂!



三柱香+生果+金元寶係有點賤,但都係開個玩笑啫!



呢舊野我睇唔明呀...




咭入面係太陽哥哥同事們的祝賀,我特別對有畫公仔既地方感興趣!




Sunny Logo都有,掂!



好似太陽哥哥呀,畫得比太陽哥哥畫自己仲似!



搵晒相同歌詞,好有心喎!




最令我笑到肚痛係壓軸呢兩個:


步步高昇...喻意hair!太陽哥哥一路擔心髮線向後移,原來呢樣野佢同事都知;雖然係太陽哥哥唔開心既地方,但呢個idea又真係好爆笑呀!



太陽哥哥言詞一向以誇張見稱,我曾聽過佢被封為"誇部門組長/經理/代表"等字眼;今次Vivian以跨欄idea帶出,好掂呀!



下款Queen姐係因為太陽哥哥幫Vivian改既,好衰呀!不過睇得出佢地返工原來咁開心既,唔怪之太陽哥哥咁鐘意呢班同事啦!哈哈!



沒有留言:

張貼留言