2010年5月20日 星期四

2010-05-20 (Thu) 執屋裝 iMac (Please login to view this entry!!)


今日我地放假,一早計劃定要執屋啦;尤其是個書房,因為太陽哥哥已急不及待要裝好部新 iMac;正確d講應該係尋晚返屋企後,太陽哥哥已開始執,仲攪到成三點先訓!


今日下午,太陽哥哥用佢部新 iMac睇獎門人,咁大個mon,挨到咁後睇都唔怕啦,我仲偷拍左佢睇到笑騎騎的一面呢!



琪琪放工後聽到話部 iMac已裝好,都過黎睇下;佢一見到就話:嘩...好大個mon呀!



琪琪話即刻上facebook收菜先喎,部新機d顏色都好靚呀!




哎~~大家睇下我部notebook宜家變得幾細部,咁大個對比,我同太陽哥哥講笑話:一睇就知您個邊係高尚區,我個邊係平民區啦!



其實當時太陽哥哥落左樓接佢d同事,我同琪琪研究左好耐都搵唔到個開關掣,仲要打比太陽哥哥問,攪左好耐先見到粒掣,洗唔洗收得咁埋呀?!琪琪之後仲發現有內置web cam,仲有個software即刻影相架,每個function試下,有個仲係自拍四次兼自動四合一變成一張相架,好勁呀!仲好好玩添~~




(今日的下半部份活動,請登入收看,謝謝!)


沒有留言:

張貼留言