2010年5月31日 星期一

2010-05-31 (Mon) 雙京遊手信


Yammy剛去了十一天北京+東京交流團,今日第一日返工,為大家帶來了手信!最驚喜莫過於Prof. Cheung的一盒Royce,Yammy話係Prof. Cheung特登係機場拉佢買架,因為Yammy知我鍾意食邊款!我問Yammy:全盒都係我架?Yammy話:係呀,老闆話比您架!Wow~~全盒得我一人獨享喎,開心都飄飄然呢!


雙京遊後老闆直飛美國,係MSN見到佢,即刻thanks佢,佢話多謝我幫手攪個交流團呀!之前咁辛苦同北京公司傾咁多長途電話,我d普通話又唔拖唔水,佢地d普通話講得又快又捲,勁難聽!宜家得到老闆咁講,會好開心架!




Yammy請大家食的可愛香蕉仔:




Yammy係我direct supervisor,當然都有私人禮物比我呢個小幫手啦!都係我喜愛的心心!




沒有留言:

張貼留言