2010年5月7日 星期五

2010-05-07 (Fri) 急call整電.鐵甲奇俠 2.上海坊晚飯


尋晚訓得極差,一來屋企無電好擔心,二來半夜大風大雨好嘈,好驚呀!訓下醒下check住幾點,今朝一到六點半,即刻call早更看更上黎再試啪大掣,都係唔得,註定我返唔到工了...看更主管好好人,約定我九點半,技工師傅一返工叫佢即上黎睇,我就留守屋企等!


簡單咁報告下啦,技工師傅check到屋企有組線漏電,整返唯有搭條明線;屋企裝修左只係半年,梗係唔想...冇辦法,即刻搵返十年前裝修呢度個師傅,同佢講十萬火急,成間屋用唔到電,佢好好人,冇理其他appointment幫我攪左成日,成四點先攪掂;其實係check到電錶箱去睡房冷氣組線有問題,最幣係冷氣組線係搭出廚房廁所騎樓組線的燈掣,所以睡房冷氣組線+廚房廁所騎樓燈掣組線都唔用得;最大問題始終係d暗線其實都十幾年,要整過晒就要大裝修,但我地結婚時都冇諗住係度住十幾廿年,所以當時只係係咁易執下間屋就住;宜家咁,唔想大裝修的話,要徹底解決,一係整過晒全屋為明線,otherwise,都係頂住先...暫時解決方法係,搭睡房插蘇位組線去睡房冷氣組線,從而通返成組電,起碼用住先!但如果再漏電的話,可能真係要全屋裝過晒明線,咁到時成間屋實好似八爪魚咁,分分鐘可能十爪魚添,一間屋咁多電掣喎;到時只能講實用,無美觀可言!冇計啦,希望頂得幾耐得幾耐!




鐵甲奇俠 2 一早同呀仔兩公婆+呀細(呀仔的細佬)一齊睇架啦,原本約上星期五,點知買唔到飛,改到今日;呢套戲我抱好大期望架,兩星期前仲特登睇返DV D重溫第一集;因為第一集好特別架,係兩年前太陽哥哥泰國生日之旅時睇架,當時見個戲院好grand,仲有大梳化位,就試下係第二個國家睇戲咁啦!不過最後聽唔明,又冇中文字幕,訓左半場,哈哈!


不過對第二集真係...失望!費話多過做...太陽哥哥都訓左半場,但我唔會怪佢,因為真係好悶,講野位太多太多啦,入得場梗係想睇動作+打鬥啦!第一集多好多打鬥場面同好睇好多囉,呢集係多左個大"鬆"女助手有兩分鐘的功夫動作,有d睇頭吧;但對比同期既戲黎講,葉問2好睇十倍...even Kick Ass我都覺得仲好睇!雖然套戲麻麻,但男主角真係型,今集更甚第一集,連我都心動左!哈哈~~橫睇掂睇一d都唔似福爾摩斯的呀伯look...


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影



睇完戲已經十點幾啦,去左上海坊醫肚,宵夜時段,埋單好抵!




呀仔好有表演慾,每次叫佢影相都交足戲!



呀細同呀仔,真係唔似兩兄弟...



同朋友一齊,太陽哥哥好開心呢!




沒有留言:

張貼留言