2010年5月18日 星期二

2010-05-18 (Tue) 太陽哥哥生日驚喜


聽日係太陽哥哥生日,今年我為佢準備既生日禮物...勁囉,係一個超級大既驚喜...就係...27 吋 iMAC一部!


呢份禮物上個月已諗定同預備架啦,因為只有21.5 吋 iMAC有現貨,27 吋 iMAC要三至四期訂貨,所以上個月已買架啦!仲揀左今日送佢去公司,比個超級驚喜佢!揀今日係因為聽晚正日會同佢放工出街食飯,星期四我地又一齊放一日假,咁如果係今日送,佢咪又可以叫IT同事幫佢set野,又可以夜晚OT搭的士時運返屋企囉!係咪好一舉幾得呢?連我自己都覺得超細心囉,呵呵~~



太陽哥哥超驚喜+超開心呀!氹到佢咁開心,我都好開心同滿足!其實呢個計劃都要多謝Vivian幫手,一來對iMac零經驗既我,真係唔知一個designer要咩型號最好,買左又唔可以退,所以一定要買得岩!其次,就係一早連生日咭都預備埋,仲搵機會"暗啞底"交比太陽哥哥同事們,夾實佢地,一送貨黎,麻煩將咭貼係盒上面先叫佢出黎大門口收貨!Vivian仲拍低太陽哥哥收貨時既movie添,所以今次呢個秘密行動咁成勁,真係要多謝各界朋友既幫忙!所以話呢,要同老公身邊既朋友混熟係好重要架!哈哈~~




生日咭上星期已寫好,今年揀左張有太陽公仔既,一見到就鍾意啦!



打開有立體HAPPY BIRTHDAY字,我仲畫埋個月亮添(但有點樣衰!!),代表月光妹妹我自己!




因為今晚我都要返PT,所以冇時間有咩其他預備,只能係返工前經過皇后餅店,買定蛋糕今晚十二點切,然後先返工!




放PT後去鰂魚涌join埋太陽哥哥搭的士,因為我到先,梗係即刻上的士啦;而佢掛住拎部大iMAC,我又拎住袋衫,佢完全發現唔到我有個蛋糕!返到屋企,到十二點我就拎住蛋糕係廚房行出黎,又比多個驚喜佢!生日喎,點都要切過蛋糕先似樣架麻!



太陽哥哥好開心~~



許願先~~



切蛋糕~~



自拍~~




琪琪都過黎道賀,咁就好啦,可以幫我地影相,唔洗自拍得咁辛苦!電視上粒星好型呀~~



同琪琪都影返張相先~~




沒有留言:

張貼留言