2010年5月21日 星期五

2010-05-21 (Fri) 四人行北上


今日我地四人行北上呀,我地主要想車個梳化套,媽咪就想行下街食下野;我地有晒準備架,一共帶左三架車仔!




去到羅湖,我地同太陽哥哥分道揚鑣,佢過東門搵Raymond見面傾計,我就同媽咪細妹係羅湖商業城行街、整梳化套、整腳!


係鋪頭入面見有人做 facial,流到成面都係,好好笑!



跟住用紙巾敷住流出黎個度...呢dfacial我一定唔會做呀!




至於整腳,我都唔敢+唔想+冇興趣,所以只係陪媽咪琪琪!



媽咪隻腳底d死皮...好嘔心呀!




兩個鐘後太陽哥哥返黎羅湖會合我地,就一齊搭的士去『向西村』,由琪琪帶路,我地去食豬骨煲,佢話呢間係向西路既"怡興"好味得黎又算乾淨!



琪琪整爛d腐乳,方便點豬骨喎!



先黎中size豬骨煲,大約有八舊,每人兩舊very fit!




一舊豬骨都咁大舊呀,好味道,尤其個湯底,一流,仲係不停添湯,飲左好多碗!



有埋飲管方便啜骨髓~~




另外叫了炭燒蠔半打,好味喎!



仲有細size雞煲:



不過雞煲好普通,下次唔會再試,豬骨煲真係好味好多!




食好晒豬骨同雞後,我地點左d餸打邊爐!




飯後又搭的士,由地膽琪琪帶路去水圍村,佢話呢頭有間超市勁大,同埋買碟間鋪頭都又大間又整齊!呢度好舒服呀,好有街坊feel,最重要又新又乾淨,周街都有鋪頭,又可行街又可食野,又有公園,見到好多人係度抖涼傾計,好warm呀!琪琪話呢帶好多香港人住,唔怪之咁乾淨咁新啦,如果買個大陸單位,呢度係不錯的選擇!




一共有三層既大型超市,最高個層係賣電子產品既!



太陽哥哥見到大哥呀,睇佢見到偶像幾開心!



琪琪爆笑短片~~呢款橡皮公仔又靚又有彈力,只係六十蚊人仔咋;我有諗過買比諾諾架,但宜家佢咁大個可能都唔玩了,定係買比中中呢?問下表姐先~~




好多得意野,又或者香港冇既產品;比如菠蘿啤,琪琪話好似 Jolly Shandy咁,價錢平到咁,超值呀!



仲有香港有既牌子但冇既味道/size:



我地唔係買好多野,主要係琪琪狂買零食野飲,媽咪就買少量日用品!



買到架車滿晒,只係二百人仔咋,抵呀!




三架車仔滿載而歸!



太陽哥哥一支箭咁標左去,佢既節拍一向快人一步!



原來趕去截的士~~我地搭去皇崗過關!



過關後搭直通巴去荃灣,再搭的士返屋企;全程坐的士,唔洗同人迫,爽!




買碟戰利品~~特登買 Toy Story重溫,等暑假去睇第3集!



Raymond太太飲了一盤花比我呀,真係多謝晒!不過今日無時間見下Raymond,有點唔夠完美,留返下次啦!




沒有留言:

張貼留言