2010年5月29日 星期六

2010-05-29 (Sat) [下] 太陽哥哥舊同事聚會

 


今晚約左太陽哥哥舊同事們去Kim屋企聚會,我地先係荃灣地鐵站集合,May BB好可愛呀,揹住書包仔話要去優之良品 buy candies!



由於落雨關係,我地坐的士去Kim荃灣中心的屋企,一入屋就見到Kim BB,咁多三保人係度圍住佢都唔驚,仲同我地豬咀添!



 


一屋兩B,好不熱鬧!



 


太陽哥哥大人玩細路哥野,呢款橡皮鹿上個星期先係大陸超市見過,今晚見到特別有親切感,太陽哥哥仲坐住喪跳!



 


太陽哥哥對 Kim BB特別溫柔~~



掂玩Kim BB的腳趾添!



 


May BB同好鍾意Kim BB,成日叫佢baby同攬到佢實一實!



 


但對May BB,太陽哥哥好似有點玩人之嫌!哈哈~~


一齊玩波+ing:



扮死+ing:



 


Kim做雜誌既,大家都睇緊佢既作品,但我miss左,事後先知...真失策!



 


閒聊+ing/玩B+ing:



四個女人+兩個B,一個墟?!



May BB自己都識搵野食架!



 


難得聚會,梗係少不了大合照啦!



 


外賣到~~原來今日係佢地幫太陽哥哥慶祝生日既聚會!



 


Pizza Hut+KFC,雪櫃仲有個美心天使蛋糕,但淨係檯面個d都食剩三分一...



 


開餐+ing:



 


成個美心天使蛋糕係晚飯時冇食過,到就黎走先拎出黎,但當時只得返我地同Suki,唯有我地幾個陪太陽哥哥切蛋糕啦!



Kim 嫂同Kim BB好鬼襯呀!


 


今日係超 full schedule既一日,返到屋企已經好攰了!


 


沒有留言:

張貼留言