2010年5月15日 星期六

2010-05-15 (Sat) 大豐收


今日要做 laser facial,又過左銅鑼灣個邊,順道等埋太陽哥哥收工;見肚餓就去左袁彌明間鬆餅鋪頭:




得三款鬆餅,剛好$20試晒三隻味!



行左陣就舒舒服服坐隧巴過海落旺角,仲坐上層前座一路嘆鬆餅一路欣賞風景,其實港島呢邊多海多樹,景色一流,細心欣賞真係唔錯!




鬆餅有芝士味、提子味、朱古力味!



一定要熱食,正好多!個人最鍾意朱古力味!



楂左成日車的太陽哥哥倦極極速恰著左,得返我一個優哉悠哉,自得其樂!其實我有影佢訓覺架,不過實唔post得,唔係實比佢打死~~




今日係旺角真係大豐收,拎到我地傻左,勁多野勁重呢!



先去潮流特區買左幅砌圖,仲有去金都拎返本結婚相簿同晒左七百張相,再去食神傳說入貨,就係我鐘意既韓國梨汁,入左三箱咁多,反正下星期太陽哥哥有同事黎玩,買定多d招呼客人都好!




其實一入到間鋪頭係埋去睇二千塊架,因為我覺得好有信心砌到,頂多花耐d時間啫;但二千塊既框好舊式砌圖feel,太陽哥哥話有點 leung+old school喎,佢話想試下牌匾style;佢有designer脾性,咁就由佢話事啦!



好味 Lotte 韓國梨汁 x 36罐,其實我鐘意白色罐包裝個款架,唔記得咩公司,但未見有特價,有機會先入貨啦!



結左婚成八個月先攞既結婚相簿+晒左七百張相!




今日晚餐去戲棚攪掂,但買左咁多野,要返屋企放低先!今日早左黎,可以影下相啦,其實同兩星期前造型差唔多啦,不過星期六日真係勁多人呀!



淹沒於人群中的太陽哥哥!




買完返屋企食,話晒係晚餐,買左好多款食物呀!



今日買左兩盒豆腐花,一盒我地一盒媽咪;Jacky 媽咪想只收一半錢,竟然收埋十蚊係個袋口,比豆腐花我時,一野質入我手心再推我離開檔口,好奸呀!太客氣啦,尋日已免費請我食左盒,今日一定要比錢呀,所以我好快放返d錢然後跑走!哈哈~~




沒有留言:

張貼留言