2010年5月23日 星期日

2010-05-23 (Sun) 主婦甚艱難.太陽家半海鮮餐

 

今日係屋企吸塵打掃,去到騎樓發覺...大鑊~~洗衣機同雪櫃下面都濕晒!



太陽哥哥又返緊工,無計啦,都要自己攪...先拉開雪櫃...



濕成咁...然後抹抹抹~~



抹完雪櫃個位,就移個洗衣機去另一邊...又再抹抹抹~~洗衣機呢個位好污糟呀,超唔想理,但又唔得喎! 最後發覺係睡房冷氣機滴水先攪成咁,因為咁多年都冇駁喉係去水位度,都相安無事,可能部冷氣機老啦,開始會滴水;但太陽哥哥話無論冷氣機新舊都好,都會有水出哥喎;但咁多年一路都冇出過,又點解呢?


一個女仔咁樣搬法,攪掂完我成個人已經癱左,做主婦原來唔係一件易事呀!




 

夜晚返太陽家食飯,經過葵芳就shopping一下獎勵自己,買左三件衫,勁開心!




今日太陽媽整左半海鮮餐,我最鍾意食椒鹽瀨尿蝦!




蟹都好大隻,但我唔鍾意剝蟹乜滯,所以只食左半隻!




睇獎門人時,我叫太陽哥哥同太陽爸爸試下玩"口不對心我最勁",攪笑!




沒有留言:

張貼留言