2010年5月6日 星期四

2010-05-06 (Thu) 母親節禮物 - NDS i LL.屋企半夜跳電


香港還未出,只得日本版的NDS i LL,就係我地今年送比媽咪的母親節禮物:




選了少有的啡色,機面同機底的顏色亦有深淺之分:




呢份禮物係媽咪自己揀既,因為佢一向有玩開我們的NDS Lite,但始終年紀大老花,看得辛苦,到夜晚更甚;而新出的大mon版NDS i LL,令她玩時看得舒服得多!



NDS Lite VS NDS i LL,睇下個mon大幾多,媽咪好開心呢!




今晚好黑仔,屋企半夜突然跳電,當時我仲剛洗完頭,洗衣機亦洗緊衫;突然跳電,點啪都啪唔著跳左既掣,唯有call看更上黎睇,點知原來跳埋屋企出面電錶房的大掣,又係啪極都啪唔返...看更話冇辦法,最快要等聽朝技工師傅返工先上到黎檢查,灰爆...第一次同太陽哥哥係黑漆漆的屋企內只開住一支細電筒相對無言咁坐係梳化度...呆左!星期六仲一早出左通告大廈會停電一日維修,睇黎聽日我都要臨事請事假,搵人攪返掂屋企先得!



沒有留言:

張貼留言