2010年5月5日 星期三

2010-05-05 (Wed) 29+1 六次方.加東叻沙


29+1 六次方...六度公演,六度震撼!


本身並唔係畫劇迷既我,第一次認識29+1,係上年的五次方,好想好想看,因為上年正是我人生的29+1,可惜知道時已冇晒飛,失望...今年好在比我見到廣告,做足準備,終於有機會欣賞啦!




第一次到香港藝術中心,初時仲以為係去演藝中心,哈哈!香港藝術中心細好多,但真係好藝術,每一個角落,甚至廁所入面的裝潢...




agnis b Cinema,cool!




入場啦~~




嘩,坐第四行正中偏dd,最前反而要岳高頭睇;呢個位置剛同演員成水平線,正到爆呀!




王菀之+張敬軒黎音樂劇的宣傳:




29+1 六次方,真係好正!相信如果係上年比還未結婚的我睇到的話,更正!


好多位都好深刻...第一次看演員會跟觀眾有互動的畫劇,以前看的畫劇,全場都得保持安靜;今次主角跟觀眾interaction個part,真係超爆笑:木乃伊面膜、男觀眾把foam讀作form的大笑話,彭真的好有急才及幽默感呀!


除了歡笑,當然亦有一些嚴肅但感動的地方,亦會想起自己似曾相識的感覺...


女仔應該對29+1的感覺強烈過男仔吧,所以當中絕對睇到好多共鳴...


我唔係睇過好多話劇,但好鐘意呢種劇種呀,希望第時有多些機會睇多d!



完場時如小粉絲跟主角影到一張相:



原來由地下上一樓(劇場入口)的樓梯旁,都貼滿主角係巴黎時影的相,相信佢係拎住場刊周圍影,好得意呀!聽人話每次的各次方,都選材自不同的國家,而今次係巴黎,真係好有型呀!


我都忍唔住要拎住場刊影返兩張:




睇話劇前的晚飯,@謝斐道的加東叻沙,好味!




沒有留言:

張貼留言