2010年5月22日 星期六

2010-05-22 (Sat) 結婚7個月紀念日:猛鬼街.行街食飯


今日係我既 long weekend尾二的假期,但對太陽哥哥黎講係最後一日;今日亦係我地結婚7個月紀念日,所以今日我地兩個一齊過!訓到自然醒係放假最爽既一件事,hea下後決定去朗豪坊用免費飛睇五點幾既猛鬼街;先去樓下食brunch,太陽哥哥好鍾意呢度既切雞米,三日假期食足三次都唔嫌!



拎紙巾時先發覺Kleenex最新packing入面,原來係有公仔既紙巾黎架,勁靚呀!呢包試用裝係街邊派架,外表一d都唔吸引,但入面原來咁靚既,得閒睇下正價賣幾錢先!




出旺角後先買飛,跟住shopping,係潮區用有問題既衫換左條裙:



再係chocoolate買左兩件衫:



買滿六百原來仲送頭飾,勁鍾意星星同波波!




猛鬼街雖有原著,但我從未看過,所以冇比較;都真係幾驚,嚇得我丫!但有d位睇完都唔明,都冇交待既...比如,究竟係freddy抵死定班細路間接害到佢咁架?講d唔講d既?!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
  
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影



今日原本約碌齡但約唔成,反正休都係一個人係尖咀等女友,我地就相約佐敦澳洲牛奶公司一齊食飯!




休剛係長洲出黎,所以有好多平安飽產品!




CW同朋友食完飯後會合我地,去左油蔴地松記食糖水!




返屋企後試衫,chocoolate買的兩件衫都好鍾意,因為我好鍾意有兩個大袋係側邊既衫架!




沒有留言:

張貼留言