2010年5月29日 星期六

2010-05-29 (Sat) [上] Lunch Buffet with 呀豬媽 @ Kowloon Hotel


韓國導遊呀豬媽(Pauline)返左香港一段時間啦,今日約左百忙中既佢一齊去九龍酒店食 lunch buffet!



記得黎過兩次食 dinner buffet,加埋一成四百幾蚊一位,我覺得唔太抵食;今次係因為琪琪公司有三張 free lunch buffet voucher,我地一家四口兩星期已book 定,因個個weekend都幾full下,諗住比一位錢四個人食;以為 lunch buffet應該三百頭一位,點知埋單時先知原來只係$208位,咁lunch buffet又絕對食得過!




天花 "Channel 燈":



勁多食物選擇:




生蠔要排隊拎,每次每人兩隻;其實都OK,因為都出得好快同埋唔係排晒長龍個隻!不過味道只係一般,有點苦...




除生蠔外,燒牛肉我係熱烈推介既!




食食食+影下相:




呀豬媽係十二點半黎到,我地已食左半個鐘喇,哈哈!佢臨時係電話度話帶個全韓國最靚仔既導遊黎一齊食,佢係韓國mix西班牙混血兒黎架!



影相先~~



有咩咁好笑笑成咁既樣呀?




跟住我地輪流排隊跟呀豬媽影相:




呀豬媽最掛住梗係琪琪啦,一齊滑過雪哥喎!




大合照:




食完buffet二點九,我就趕去銅鑼灣做 laser facial;做完就會合太陽哥哥放工,先同victor一齊食tea,佢地又被我通街叫影相,哈哈!



跟住我地就去荃灣,約左太陽哥哥舊同事見面...



沒有留言:

張貼留言