2007年9月21日 星期五

2007-09-21 (Fri) 早來的"中秋節快樂"

呢三款月餅暫時係屋企的三寶:半島酒店的奶黃月餅(我既至愛)、九龍酒店的奶黃月餅、美心冰皮月餅,以我所知,應該仲有盒大班冰皮月餅!經過十多年的品嚐,屋企已經無人愛食普通月餅了,近兩年都愛上奶黃月餅,一來無咁油淋淋,二來我好愛食奶黃,包括奶黃飽流沙飽!普通月餅通常用來送禮!而細妹又最愛冰皮月餅,所以屋企只會留起奶黃月餅同冰皮月餅!


兩款的奶黃月餅我已品嚐,未開的冰皮還未試食,睇黎要等中秋過後了,因為明天將會飛往台灣渡中秋,加上補祝跟太陽哥哥的一週年紀念!現在心情非常興奮!係度,提早同各位好朋友講句:

中秋節快樂!呢個咁開心的日子,希望大家都能團團圓圓!

我一路都覺得,幸福既人先會一齊看到月圓架!

好好享受呢個假期啦,返黎見~~


沒有留言:

張貼留言