2007年9月4日 星期二

2007-09-04 (Tue) Dinner @ Comopolitan Hotel

爸爸早前係公司的annual dinner抽獎,抽中Comopolitan Hotel $1000 dinner coupon,今日我地一行四人去食!

打開menu,唔係話超貴,幾廿蚊又有,百幾蚊又有,幾百蚊都有...但始終四個人,一千蚊都驚用唔晒,所以個侍應叫我地叫個湯,就揀左個$388既鮑翅湯喇!

個翅每人一碗後,再添到兩碗,共分到六碗,而爸爸係食最後,食到最尾時,有兩條好硬既野,我地就問個侍應咩黎,佢即刻話幫我地cancel,然後拎走左;我地就係度究緊咩叫cancel先?成個取消or除返做一碗價錢?但其餘五碗出自同一煲喎...冇幾耐經理親自過黎同我地解釋,一條係魚翅係煲邊乾左既野,一條係隔魚翅時個隔d唔知咩,會同我地cancel成個翅個order;雖然我唔係好明究竟個兩條係咩,但淨係佢個句"cancel成個翅個order",我都戥佢地好肉赤,哈哈!

我地再叫返d食物,飯後又叫左飲品甜品,最終埋單$1009,真係有d唔好意思,但實在食唔落呀...可能冇左個翅啦,其實d蝦球呀、帶子呀都百幾蚊碟架;我地仲成個伊麵都無郁過咁滯,連甜品都打包了!

休息時間我地又玩啦,今次爸爸仲玩埋一份,無晒代溝!

最後係酒店正門拍照留念,多謝爸爸!比左咁開心同看笑的一晚我,同您食飯真係會笑聲不盡!


沒有留言:

張貼留言