2007年9月24日 星期一

2007-09-24 (Mon) 台北之旅–第三天 (下)

 (由於篇幅太長,要分開兩個entry,大家請見諒~~



(接上篇)


由於下午仍太熱,泡溫泉好像太辛苦,我地決定先去bu bu餐廳食野,返黎先泡,就由酒店向山下步行至捷運站。




新北投站




到明德站後〔每人NT$20〕,搭的士〔NT$90〕去bu bu餐廳





餐廳的佈置






又係狂影相的時候,但今次個肥妹女侍應好串,又呢樣唔得,個樣唔得,唔好坐上架車到,我地都冇,挨係度之麻,總之麻煩啦,攪到太陽哥哥心情都唔好,唔係咁想影;加上又冇人幫我地影到靚靚合照;本來黎多次係諗住影返上次唔好的相,但似乎有d失望而回了...








我地點了一客意粉和一個湯〔NT$440〕



跟住搭601號巴士〔每人NT$15〕,回最近的捷運站石牌回北投〔每人NT$20〕,由於未夠鐘有酒店小巴回酒店,我地就係附近的m記坐坐,點知有驚人大發現!!大家睇下,真係全場哄動,O晒咀囉...http://video.yahoo.com/video/play?vid=1194895



 


返到酒店後泡溫泉,係咁迷人的夜色下,別有一番滋味,真係好靚,好有feel!不過迫人戴浴帽就...唔靚喇!




泡溫泉後,我地就去劍潭站的士林夜市〔每人NT$25〕;由於中秋關係,原來台灣人由星期六到星期二都係假期,真係好多人...唔掛之呢幾日去到邊都咁多人...




夜市迫到行唔到,我地只係食野就算了!我們買了:官財板〔NT$40〕、花枝煎〔NT$10〕、鹽水雞〔NT$100〕、花枝丸〔NT$10〕、雞排〔NT$40〕、串燒〔NT$65〕、芒果汁〔NT$50〕、百香果汁〔NT$30〕










回酒店後〔每人NT$25〕,太陽哥哥趁我小睡時把房間佈置了...好靚,好浪漫,好難忘!




忽然有感:


雖然明天先係中秋節正日,但都唔緊要,太陽哥哥咁氹我,已令我別有一番感受,佢話補祝返上年沒有同我過中秋...加埋尋日放孔明燈,真係令我個心幾大起伏!同埋今次係佢堅持住一晚春天想我開心的...


多謝您呀!希望...我地能一齊渡過將來的每一個節日!



沒有留言:

張貼留言