2007年9月25日 星期二

2007-09-25 (Tue) 台北之旅–第四天 (上)


今早要早d起身,因為行程相當緊迫;首先我地唔想放棄酒店附設的免費早餐;第二係比得咁貴住呢度,想泡多次早上溫泉;之後又要趕住退房去淡水玩,好多野做呀!



去到餐廳,發覺沒放棄早餐絕對係明智,因為早餐非常豐富,食物亦唔似得一般酒店的早餐咁"雞",真係好多野食!








由於怕太飽泡溫泉,我都係食左適量既早餐咋!





之後回房即刻換泳衣泡溫泉,因為一點就要退房啦!可能仍係朝早的關係,一d都唔覺辛苦,微風間中吹來,好舒服;暖暖的泉水,加上陣陣涼風,好正!夜晚泡過,日頭又泡過,總算了左心願,講真,都唔知仲會唔會再來麻,咁貴!






泡溫泉真係幾舒服的事,只係唔鐘意唔著衫個種泡,我鐘意一齊泡,咁先可以男女一齊;而唔係分開各自各泡,我真係唔想,悶到爆,有野又冇得一齊玩,黎得旅行梗係想做咩都一齊啦,所以我覺得日本韓國個d溫泉,下下要分開泡,我唔係咁鐘意呀!



臨走時我地著左日本衫留影,好唔捨得都要走...呢度比左我一個好難忘同開心的回憶,再見春天!





之後我地去左淡水〔每人NT$30〕,拖住行李喼真係好唔方便,好在我去左birkenstock買拖鞋,順道放低個行李喼!哈哈!買到一對香港冇的淺黃色拖鞋;加一對好舒服,更岩我腳影的粉紅色碎花拖鞋,不過係另一條birkenstock既line,好似冇係香港見過,咁仲似來路野啦〔兩對共NT$2760〕!yeah~~




今日仍然係台灣人的中秋假期,比起上次來,今次真係好好好好多人...又晒又熱,好快我地已經頂唔順,入左間cafe休息,叫左個下午茶餐〔NT$150〕;太陽哥哥係厠所仲有d得意發現添!



之後買船飛過漁人碼頭,酒店司機話好多人都唔知,教我地去淡水玩,買飛要買:左岸、漁人碼頭、淡水,一個三角形喎;只係多少少錢,我地就照買〔每人NT$110〕;點知去到碼頭,發覺大鑊,好多人排隊搭船呀!仲要係唔同公司唔同隊的!最後我地怕排得到去左岸,到時過漁人碼頭時又要排,返淡水又要排,最終放棄去左岸,就咁過漁人碼頭就算啦!




去到漁人碼頭,最搶眼實係條白色大橋啦,好壯觀,襯上藍天白雲,真係好靚呀!



風好大,等極都有,攪到我吹到成個癲婆咁...坐上欄杆影,想雙手舉起,但好驚失重心挨後跌落海,最後出現左呢幾張攪笑相!




漁人碼頭其實好細,都係主要睇風景,我地又怕曬,所以只係影相,玩跳高影,影左好多呀!







跳到好攰呀!!都有d正經相既...






之後食左碗魚丸〔NT$40〕,粒粒都好大呀!食完就返淡水行街,準備睇日落!



(續)



沒有留言:

張貼留言