2007年9月17日 星期一

2007-09-17 (Mon) 好姊妹飯局@Pokka

今個月elsa終於得閒約我地食飯啦,我地又去返老地方Pokka,好鐘意半圓design的檯,自成一角,上次得我同bebe & yammy,今次終於齊人啦!


等左幾個月,終於試到yammy推介pokka獨一無二焗出黎的pizza,真係要多人先叫到;另外,d扒勁好味呀!加上特別來賓jimmy sen殺到,忍唔住要叫多份扒同pizza!

最後係四人份的雪糕,好巨型,成個獎盃咁!

上星期提過的雙面扭扭印仔,elsa今日拎左比我,一去到就收到份咁正的禮物,非常high!唔該sa sa b!!

兩set印仔的全套



我要的八隻:

今餐飯笑聲不斷,好開心,好滿足!諗到有幾位咁難得的朋友,心裡總會感到欣慰,咀角亦會泛起絲絲的微笑呢!希望我地友誼萬歲!


沒有留言:

張貼留言