2007年9月23日 星期日

2007-09-23 (Sun) 台北之旅–第二天 (下)



(由於篇幅太長,要分開兩個entry,大家請見諒~~



(接上篇)


十分車站







十分鐵道故事館




靜安吊橋



好酷的民宿& cafe店



鐵路位於兩條大街的商店中間,間中有火車駛過,很特別同好靚好靚的一條街道!







好多賣孔明燈的商店,我地幫襯了這間"吉祥天燈"




不同的顏色代表不同的意義,中英日對照!



我們選了橙色的愛情運孔明燈〔NT100〕



"點睛"環節,畫時很尷尬,因為路人都會停下駐足觀賞,不過,全都是讚嘆太陽哥哥的畫技呢,令我好自豪,哈哈!






跟完成品合照



加酒精



放啦!!!...希望能願望實現...


http://video.yahoo.com/video/play?vid=1198287   


火車站附近的小食店,呢支炸花枝丸好好食〔NT$20〕,之後係台北市都食唔到好味過呢支呢!宜家諗返都好想食呀!



突然天上出現一道彩虹,只是十秒而已!捕捉得到,當然高興,剛發完孔明燈出現彩虹,好似好好意頭咁;跟月圓一樣,覺得幸福的人同時一齊看到,就會幸福的!



手摺電單車,買了一個比自己,一個比jimmy sen!〔每個NT$20〕



希望我能十分幸福...



轉火車到瑞芳,買票回台北市〔每張NT$62〕



台北車站mos burger醫肚〔NT$85〕,試了新出兼香港沒有的"XO海老珍珠堡"!台灣mos竟然有我平時愛吃的蒟蒻的禮盒裝,但咁重,點拎返香港呀!





大家覺得台灣mos的人工,比起香港M記怎樣呢?


新光三越買手信,買了義美蛋糕、黃日香豆干、麻糬...



乘捷運到中山站



肥前屋食日本料理,呢度最出名係鰻魚飯〔NT$140〕,我唔愛魚,就點了牛肉飯〔NT$120〕,跟埋味噌湯架,好好味!





忽然有感:


"十分"呢個地方,係太陽哥哥的死黨介紹我地去的,雖然路程相當遙遠,但去到景色相當優美,加上咁大個女,第一次放孔明燈,好難忘!望著孔明燈升上天的一剎那,短短數秒,但心中一份悸動,想起自己的感情事...想起曾經歷過的...眼眶不禁滲出淚水,好感動的一種感覺...希望能願望實現,希望能和愛的人永遠幸福...永遠快樂...



沒有留言:

張貼留言