2007年9月26日 星期三

2007-09-26 (Wed) 台北之旅–第五天





今日係旅程既最後一日,就咁就玩左五日,時間真係過得好快,好唔捨得;由尋日開始,我已經同太陽哥哥講:聽日就走喇...講左好多次,講到今日,真係要走了...





今日我地去左睇"色戒"早場,第一日黎到,已經想試下係外國睇戲係點,但一路都未有時間,最後決定臨走的今天去睇,加上早場平d!〔每張NT$220〕



估唔到台灣指數都拍得住香港,冇諗過係呢個價錢,都算貴;連戲院入面既設施都好似香港的水準!入到去個院,嚇一嚇,因為...好大間!係超大間!!香港就冇咁大間喇,大間到好似去左演藝/poly睇話劇個種theatre!呢次印象都唔錯!





之後趕去食鼎泰豐,因為兩點會落場,好在趕得切!估唔到要最尾個日先岩時間試到〔NT$633〕!









廚房入面,好多廚師堆埋一齊...學緊整小籠包?



門口跟靚女姐姐拍照留念!




跟住去左porter internatinal,太陽哥哥話今次要買個銀包比我,咁我就可以同佢一齊用同款銀包!可惜佢上年個款已經冇左,今次d款都麻麻,但由於價錢非常經濟,我最終都揀了一個〔NT$1050〕!雖然同太陽哥哥唔同款,但同一個brand,都開心啦!


返西門町買埋其他手信,食多一次阿宗麵線,我地就起程去機場啦!




係機場有件非常不愉快事件,就係我地買左十六盒木瓜牛乳,原來係唔可以hand carry!詳情唔盡錄啦,總之好唔開心,由check-in誤會左,過移民局,過海關,唔比,爭拗左,佢地比(只要航空公司比),航空公司職員出黎,我地解釋,佢又接受喎,仲幫我地用國泰紙箱pack好晒,帶埋我地去登機閘,點知輪到閘口職員唔比,個職員又帶返我地穿過海關,諗住出返移民局寄過倉,點知移民局唔比我地用呢個原因出去...攪到過埋關閘時間,作最後堅持,趕返上機閘口,原來我地係最尾未登機三個乘客之二,閘口職員話我地要決定,一係放棄牛乳上機,一係拉返我地行李落黎,因為飛機要起飛喇...情急之下,我地發晒脾氣放棄囉,唔係可以點?望住d牛乳係垃圾筒度,真係十萬個唔捨得!


上機後先後悔,我醒起一個鐘後其實仲有一班機!頂!應該唔好比佢地大到,由佢拉返行李落黎,咁咪可再寄倉囉!!唉...諗咩都冇用,飛機都準備起飛...只係好唔開心同勁無奈,覺得可以再冷靜d就應該救得返d牛乳!


有冇人知道香港有冇得買?係統一牌既木瓜牛乳...知道記得話我知,唔該唔該!!又或者自己or身邊朋友會去台灣可幫我買d?係就萬分感激!



值得一提係坐到國泰新飛機,真係好新,個電視又正!飛機餐個晚餐亦好好味!




回家後,拎晒所有戰利品出黎影張大合照先!我地既旅程就此劃上完滿的句號,好唔捨得...我係唔捨得個旅行?定係其他野呢?係人?還是事?






沒有留言:

張貼留言