2007年9月2日 星期日

2007-09-02 (Sun) 買姊妹裙 & 泰式晚飯

今個weekend重要任務係買姊姊裙,因為下下星期六就要幫陸氏夫婦做姊妹啦,再唔買真係趕唔切!

尋日買了這條灰色波點雪紡裙,但去到佢地屋企,咁岩各人係度,可惜劣評如潮,咩似檯布,咩好老...攪到信心大跌,不過著上身真係唔係太岩我,因為無修腰,真的有d似大左肚呢!因為當時冇得試,但又覺得靚,就買左,其實貪佢雪紡,諗住grand啲,點知佢地反而覺得唔夠grand!吹帳!

今日同太陽哥哥諗到條絕世屎橋,屈佢比我換其他野,點知成功左,十個yeah!!換左呢條連身裙,雖然未必著到去做姊妹,太普通了,但起碼平時都著到,唔會晒左d錢...不過都勁肉赤,因為呢條連身裙要成接近成四百蚊呢!唔係要換,我平時見到真係唔會買,又唔係超靚,但聽聞個牌子"silent worth",係頗出名的日本定唔知韓國牌子喎,話睇開時裝雜誌就會識,係咪真架...有冇人話到我知?

今日經過"街知巷聞",忍唔住又想試糯米糍,今次試左芒果豆腐、黑芝麻同新出的馬荳糕味;芒果豆腐勁好味呀,係我試過兩次共六種味道個人最鐘意的,可能我唔鐘意食椰絲,所以呢個味係我覺得no.1的,下次一定會再試!另外兩種好麻麻地,應該唔會再試了!反而上次的木瓜味可再試(又係無椰絲的,嘻嘻),其實芒果豆腐都唔錯,但係有椰絲呀!

之後返左沙田IT行街,因太陽哥哥識得有個朋友係個度做,買野七至八折,包括izzue、b+ab、chocolate,仲有其他日本牌子,好勁好抵囉!我地掃左好多貨,不過只係試晒同埋晒單,未拎得住架,拎到後再post比大家睇睇我地d戰利品啦!

夜晚去左大圍食泰國餸,好好味!


沒有留言:

張貼留言