2007年9月12日 星期三

2007-09-12 (Wed) 麵包超人扭扭吸印

呢款吸印係咪好靚好得意呢?

自從上次係機埸扭過呢款雙面扭扭吸印,我就好鐘意呢類印仔啦!(上行)


上星期行街,更見到曾是我鐘意的麵包系列扭扭印仔,當時個心好想即刻扭架,但諗深一層,我鐘意的只有四款,十蚊扭一次,好難中晒四個;成套買就七十五蚊,貴十五就拎晒全套,但我又唔想蝕比佢...跟住忍住手就閃左...

返黎同好姊妹講開,佢地即刻上綱幫我搵,搵都唔算最難呀,最勁係佢地仲會幫我搵最抵的,呢樣先最堅呀!最後ELSA幫我搵到一蚊都唔洗比多的一個YAHOO拍賣,六十蚊六隻,佢仲好好話佢幫我要左唔鐘意的兩隻!嘩,勁開心!四十蚊就得到我鐘意的四隻!係度真係要勁力唔該SASA B呢位好姊妹,佢知我最鈍上綱搵野,一開聲即幫我係咁摷,仲要係最抵最低價個隻搵囉,真係對我極級好囉!呢D先叫做到野麻!哈哈!仲有YAMMY都有份幫手架,您地真係好錫我,我好感動呀!




如無意外,我地應該下星期一食飯兼拎印仔,到時再吸比大家睇啦!


沒有留言:

張貼留言