2007年9月8日 星期六

2007-09-08 (Sat) bowling創新高,不過唔係我...

今日有人bowling創新高,不過唔係我...係太陽哥哥呀!佢今日好似食左藥左,兩舖都係咁多個人之中最高分的,仲出現turkey火雞呀,總分一舖168分,一舖152分!可惜今日冇比賽,唔係真係會冠軍呀,大家睇下d分數,真係好叻仔呀,開心死佢呢!我係佢師父,都感到好欣慰呢,見到徒弟學有所成喎,哈哈!休仲攪笑,話如果過到百四分,好似杜文澤咁,請太陽哥哥免費一世大快活!點知...開口中!抵呀!哈哈!



BEN今日專誠拎左一個舖頭新紙袋比我地,因為個logo係太陽哥哥幫佢整的!不過我覺得好像怪怪的,唔知係咪公文袋feel的問題,好似冇原本咁grand咁...太陽哥哥話咁大粒字,好似好hard sell咁,不過大陸可能興啦;如果做sticker貼係袋口都可以,sticker又多用途,等我得閒反映下先...


沒有留言:

張貼留言