2007年9月25日 星期二

2007-09-25 (Tue) 台北之旅–第四天 (下)


(由於篇幅太長,要分開兩個entry,大家請見諒~~



(接上篇)


買定杯咖啡等睇日落先,咁先係寫意人生,好嘆呀!




呢幾張相係特登背光影架,個人樣隱隱蔽蔽咁睇得唔係咁清楚,呢個效果都唔錯丫!



開始日落啦,白色的太陽光慢慢變成橙色...






真係好靚好靚...



日落後個天好快就黑啦,太陽哥哥又忍唔住要食mos burger〔NT$105〕,我就留肚!





入黑後的淡水




八月十五下的淡水





乘捷運回西門〔每人NT$50〕,返到長虹酒店放低行李後,又回到我地熟悉的西門町,今晚我地試臭臭鍋,雖然有d殘舊,但我咁怕污糟都去,即係唔污糟囉,嘻嘻!我地揀左海鮮豆腐鍋〔NT$100〕,幾得意,細細的檯同櫈,最緊要係...好抵食!一鍋兩份食,飽飽地岩岩好,行陣街又可以食夜市!






忽然有感:


上年黎淡水係陰天,睇唔到日落;今次終於得償所願,又難得捕捉到呢個景色,總算影到一輯靚相;唔知係相機鏡頭勁,定係個天幫我,今次都一一比我做到d之前做唔到既野,令我又能留下一個難忘回憶...



沒有留言:

張貼留言