2007年9月24日 星期一

2007-09-24 (Mon) 台北之旅–第三天 (上)


今日我地要換酒店,會住新北投的春天溫泉酒店一晚;住唔住溫泉酒店好呢,我地係訂酒店時都諗左好耐,本身我係想試的,但實在好貴,可能係中秋節,要$14xx一晚,太陽哥哥又知我想試,又想同我住豪d一晚,最終都訂左!



起身後拖住一個行李喼出發,竟然有d唔捨得間酒店!哈哈!唔緊要,我地一日後會返黎架~~




先係西門町的鴨肉扁食野先,尋晚黎到收左舖,激死我地;太陽哥哥喜愛鴨,就當今日的午飯啦!〔NT$410〕





去到北投站〔每人NT$35〕,自拍留念,黎到第三日,先玩呢個相機function,可以set自拍連續幾多張,每張之間又可set幾多秒,幾好玩!係度要多謝細妹,佢部新相機黎架,都好願意借比我地帶去台灣用五日,攪到佢呢幾日冇新機用,要用我部舊機頂住,真係多謝您同唔該您啦!





藍天白雲下的北投站



捷運外的酒店小巴候車區



到達了,好grand的酒店outlook,好似山區中的一楝宏偉建築物咁!



check-in後上房,間房好靚呀,急不及待要影低房間的外貌













又係自拍合照時間





環繞酒店四周逛逛,溫泉範圍正在進行拍攝呢!




有一個鐘的免費上網,仲係係一個獨立私人、名為"商務中心"的房間,好大部plasma呀!




(續)



沒有留言:

張貼留言