2007年9月10日 星期一

2007-09-10 (Mon) 新的staff card

staff card上的金屬片甩了個多月啦,今日終於的起心肝拎去card centre度整,好在唔洗收錢,可以免費換過張,仲順便換埋新相添!不過好可惜,舊的要沒收,我問可唔可以剪爛比返我留念都唔得,激氣!唯有即刻影低做個紀念,因為呢張staff card跟左我就快九年啦,真係唔捨得架!!

諗住新相靚女咁多,除左髮型,都係十年如一日姐(嘻嘻~~),點知一睇,出事了,大家細心望,就會發現佢係壓扁了我張相去造既,因為面珠向外漲了點,面形跟耳仔位成一直線咁向下;但您睇我張證件相,唔係直線架,起碼有d斜返入內丫!您地可能覺得好小事,但對我天生闊面黎講,真係好留意...唔開心呀!等我叫太陽哥哥幫我整甩個金屬片,跟住再換過張先!


沒有留言:

張貼留言