2007年9月1日 星期六

2007-09-01 (Sat) 第三屆小圈子保齡球比賽 暨 陸氏杯

今日係陸氏夫婦家傾結婚rundown,傾完後移師齡場舉行"第三屆小圈子保齡球比賽暨陸氏杯",主度話今個月雖然無人生日,但就有一對新人誕生,所以今個月將由陸生隊大戰陸太隊!

先黎一張大頭相先

Giv仔個頭開得幾好,頭五round都唔錯,差一round就all全中/補中


最後分數:冠亞季軍,今次仲有兩個季軍呢!睇字頭,估唔估到係邊個呢?



好開心,冇諗過自己今日會拎第一,仲係險勝亞軍一分咋,叻女!

太陽哥哥都唔錯,佢仲好開心今次分數有份計埋隊際呢!(因我們六對六,係計最高分的四個的!)

頒獎時間:上屆季軍非洲,頒比雙銅得主Ben & Karen(145分)


上屆亞軍Ben,頒比銀牌得主非洲(151分)



上屆冠軍漢,頒比金牌得主Givens(152分)


冠亞季合照

隊際勝隊

隊際敗隊(拎唔到隊際禮物,好唔開心呀!好彩太陽哥哥送左佢個個比我,嘻嘻!)


大合照



沒有留言:

張貼留言