2007年9月22日 星期六

2007-09-22 (Sat) 台北之旅–第一天


今日坐早機0835,好開心,因為係早去晚返的round trip!去到check-in,一個bad news,話班機好full,要分開坐,叫我地係boarding gate度再問問,改到就改...好擔心呀,唔係旅程一開始就要分開坐咁邪呀?



唔理咁多,去難得食到的burger king食少少野先!



入閘後,點知班機delay,最終成十點幾先起飛,呆等左個幾鐘,激死呀!好在有個好kawaii既台灣妹,睇住佢玩當消遣咋!而最後,我地亦調到一齊坐,開心返晒!



大航空公司真係唔同d,雖然一向對國泰印象麻麻,但免費換的機票;當然換最貴的呀!短程的個幾鐘機,食物都唔求其的,仲好好味呀!



抵達後換台幣,辦落地簽證〔每位NT$200〕,跟住坐飛狗巴士〔來回每位NT$260〕回酒店,我地住係位於西門町最中心點的"長虹酒店",放低行李後跟住即刻出動!食野、行街...



阿宗麵線,無見您一年了,好掛住您呀!!〔小碗NT$40/大碗NT$55〕



係百貨公司門外的街頭畫,畫得...好似...好似...




蛋蛋屋,一黎到西門町,都係要心郁郁黎探下您!







蛋包飯拼盤系列的咖哩炸雞餐,掛住玩,唔記得要唔要加一添!〔NT$350〕






我買了張小嫻一本散文新書〔NT$204〕,平時不太愛看散文的,但見插圖好靚,加上看了幾篇都覺得寫得好好,好有同感,又有折,就扑鎚買了!另外,仲有下一屆的碌齡比賽禮物〔每件NT$100〕、無釘釘書機〔NT$299〕、同埋就到的halloween會岩用的魔鬼&老虎髮夾〔每個NT$160〕!



好大隻pooh pooh!



老董牛肉麵,旅遊書介紹的,可能仲未落格,感覺麻麻,但真係好大碗,睇木筷子的長度就知!〔NT$130〕




好大隻vans呀!



太陽哥哥的至愛飲料 統一牌的木瓜牛乳〔特價NT$48兩盒〕,有冇人知道香港有冇得買呀?



我地全家都很愛吃的萬國麻辣雞肶!〔每只NT$40〕




沒有留言:

張貼留言