2007年9月6日 星期四

2007-09-06 (Thu) 戰利品到手

上星期日的綱誌曾提過我地去左IT、izzue、chocoolate、b+ab掃貨,戰利品今天到手,同大家分享下:



除左波鞋八折外,所以貨品均係七折,不過呢件貓貓衫就是原價發售,因為沙田的b+ab沒有呢件,但費事再麻煩朋友,就自掏腰包係買了,仲係太陽哥哥偷偷去旺角買比我呢!

真係好抵呀,其他單就沒有了,呢度咁多樣野共買左二千多元,少少肉痛啦;不過講真,唔係有折真係唔會買,尤其是我條裙呀,原價要$599!不過最開心係又跟太陽哥哥有一對情侶鞋,還有件同款的外套,只係一件純黑一件波點,嘻嘻!

呢條裙大家覺得點呢?做姊妹裙可以嗎?太陽哥哥話我著得靚先捨得買架...還是著返新換的那條花花裙呢?黑色sexy啲,撇開黑色怕太沉色,其實都ok grand啦;花花就sharp啲,但好似casual左少少...不過我唔想再花錢買啦,加上時日無多,都係呢兩條二揀一架啦!


沒有留言:

張貼留言