2007年9月9日 星期日

2007-09-09 (Sun) 捐血 & 剪髮 & 百瀧晚餐

今日去左捐血,第二十三次啦!今次遲左成兩個星期,有d唔開心添,都係因為要就太陽哥哥,哼!好彩有咁多禮物氹返我開心!有tee,有血型鎖匙扣,我係A型,太陽哥哥係O型,呢兩樣都麻麻靚,哈哈!

最鐘意當然係每年我都期待,兼儲左幾年的定期捐血獎章啦,今年係綠色架,好有紀念價值的!

但今次個肥姑娘應該手勢好差,我捐過咁多次血,都未試過捐到有三個傷口兼瘀左...

之後太陽哥哥去左佢哥哥既髮型屋度剪頭髮,我都有幸免費修左少少前"陰",其實後面髮尾都有好多開叉,但礙於免費,唔敢咁多要求,只係修修前面就算了!我就係呢個時候,幫兩兄弟影左幾張合照,哈哈!原來佢地有成四五年冇一齊影過相架啦!太陽哥哥既哥哥平時有d惡同cool,即係串樣一個,但今日捕捉到男人最charm既一面,就係專注做野時,都ok型啦!嘻嘻~~ 諗下諗下,原來兩兄弟都從事藝術方面的行業喎,都要同設計有d關係,又價咁橋...應該幾夾之係架!

夜晚係沙田新城市百瀧食飯,呢間好似同pokka cafe係同一個集團,d食物都相似,價錢都一樣咁...貴!貴貴地啦~~不過真係好好味!意粉個賣相麻麻,但個汁好得;個扒超好味;三文治的芝士火腿好正,不過"漏"左少少啦!埋單原價211架,咁都中,勁!



沒有留言:

張貼留言