2011年1月29日 星期六

2011-01-29 (Sat) (上) 媽咪慶生@JW’s California


今日媽咪生日呀,有JW咭就去萬豪慶祝啦,其實萬豪已經成為我地生日節慶等慶祝的地方!




第一輪的海鮮真係超正!




因為雙數人頭會最抵,所以琪琪搵埋同事Karrie一齊黎;自助餐由十二點至三點,太陽哥哥開工關係,我叫佢中間抽兩個鍾黎就可以了,所以我地食先。




太陽哥哥大約一點黎到,齊人就影下相先!




我地六個人,真係食左好多好多野呀,叫左好多好多round!




Desserts time:




又影相~~



威哥已經食到飽,小休緊,但我地仲繼續食食食!




可能唔慣晏晝慶生日,唔記得叫酒店整蛋糕,好在太陽哥哥記得安排咋!




臨走時係門口又影,連大吉都唔放過!



Happy Birthday to MAMI!


之後我地坐叮叮去銅鑼灣行街,有諗過去行維苑花市架,但去到皇室堡附近已經勁多人;媽咪話改行 IKEA,我行到咁上下就趕去中環,會合太陽哥哥坐船去長洲,同占美屋企人做節!



沒有留言:

張貼留言