2011年1月11日 星期二

2011-01-11 (Tue) Last day at UGO.非誠勿擾2


今日係特別的日子,2011年1月11日,五條 1,亦係我係UGO最後的工作天!係呢個office做左超過十年啦,心情萬般感慨,百感交集...一言難盡!


特別珍惜今日呢個日子,沒有拎 time off,好準時咁返工,攪到任美諗住比個 surprise我,放份禮物係我檯面都進行唔到,哈哈!不過,見佢咁早走入黎我 office,呢個都係 surprise 呀!


一份親手製的禮物,自問沒有手作天份的我,好欣賞呢d用心用手用心思整的東西,真係要比十個叻!任美係繼好友 tracy 後,第二位朋友送了我一本手作相簿,



頁頁對我來說,都充滿了無限的回憶與心意;睇到出細心到用了我喜愛的黃色做主色,花盡心思...任美,真的好多謝妳!




臨 lunch 前收到 Michele & Sherry 送的咭同禮物,又係估唔到的驚喜,多謝妳地呀!



最後一個 farewell lunch,跟自己 office 的同事一齊,ex老闆都有掌面黎到;仲記得十幾年的入黎中大的第一天,第一個 lunch 就係同佢食,當時係我的 welcome lunch,感覺又得意又特別!




同ex老闆影相,仲可以橋住佢呢!哈哈!




好錫我的Glos,上次farewell party漏了同佢影相,今日補返先,不過就晒唔切相比佢...仲好記得佢親手整黎送比我的輕黏土結婚禮物,同埋日本的 chip n dale 圍裙手信



呢兩張相都影到窗外的樹,佢地話有點日本 feel 呢!




因為太唔捨得呢個 office 同埋同事,最後呢日我繼續請大家食野,尋日食完 mochi 糯米滋,今日仲有野食,佢地問我仲要食到幾時架?我話因為我想大家諗多我幾日囉!嘻嘻!


原來謝寧曲奇開左係咁靚架!




已經係放工時間,盡最後時間影相影相影相!



好鍾意呢張相!




太陽哥哥黎接我放工,幫手拎野...好在有佢係度,雖然臨走時我眼濕濕好想喊,真係好唔捨得好唔捨得,不過有佢陪住就無事啦!


臨走時跟我的工作檯道別!



執到好乾淨...




太陽哥哥同事送了兩張今晚的非誠勿擾2優先場比佢,我地就去睇!




呢套戲都幾長,足兩個鍾,我的感覺係:開頭好好笑,先係攪到結婚咁隆重的離婚儀式啦,仲有男女主角鬥令對方討厭自己啦,扮殘廢真係超爆笑;中間好悶,好多對白,北京語好難聽得明,講得亦好快,又有d語句好難明,連追字幕都有點吃力;尾部超級感動,男女主角的朋友叮囑佢地的一番話,超級感動呀,我留了好多好多眼淚!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影



今日戰利品:




沒有留言:

張貼留言