2011年1月5日 星期三

2011-01-05 (Wed) Farewell Lunch@潮江春



今日係太太們請我食 Farewell Lunch,佢地咁多年都幾錫我架,當我係女咁,由入黎中大第一日做野,睇住我大,睇住我嫁,佢地亦係我一班好唔捨得既媽媽們!


我地去左大埔墟『潮江春』,我第一次黎咋!



呢度有幾盞好大好靚既水晶燈!




餐牌+杯碟:




我地叫左個商務四人午市點心餐+蠔餅+高力香蕉豆沙:




野食未到時,爭取時間先影相留念!




再黎獨照,人人有份!




好多野食,樣樣都好好味!其實只要同錫自己同自己喜歡既人一齊食飯,每樣餸都會變得好好味!




沒有留言:

張貼留言