2011年1月2日 星期日

2011-01-02 (Sun) OTO Cruncher 纖形 5 MINS.Dinner@金潮小廚


OTO 纖形 5 MINS,呢個係胡定欣係廣告入面的slogan,但原來呢部機好似冇名...我只知叫 OTO Cruncher!




尋日睇完後,我同太陽哥哥都心癢癢,因為discount做埋今日咋!其實我只係五五波,因為我唔係一個好鍾意運動既人,如果屋企有,我會玩下,但我唔保證會日日咁有恆心咁玩;反而太陽哥哥想要多d,一來佢試過feel到部機係work,二來佢本身都諗緊想 join 下 physcial 練返下d肌肉;咁我叫佢諗下,如果買左呢部野,會唔會唔去 join physical從而慳返個cost;佢好快話買左呢部就可以係屋企做,咁就唔洗 join physical!既然係咁,我地再去睇,再去試真d...今次我仲好認真學個姿勢,真係做幾下就堅攰...


一共有三款顏色:




揼鎚~~



帶佢返屋企啦~~




返到屋企即試,我做左三組各二十下,希望可以每日做下,堅持到幾多日得幾多日啦!




另外,今晚去左金潮小廚食晚飯,好正呀!



我宜家d眼睫毛仲長過媽咪啦!




沒有留言:

張貼留言