2011年1月6日 星期四

2011-01-06 (Thu) (下) Andy Lau Unforgettable Concert 2010


日頭有個 Unforgettable Farewell Party,放工後就去左睇華仔 Unforgettable Concert 2010!


太陽哥哥整左個全場獨有的 ticket holder比我!雖然場內萬二人,但只得我先有,哈哈!




多得細妹撲飛,有幸咩都冇做過就可以睇$280第一行!




出場啦~~




好鍾意烈火戰車呢part,因為架戰車曉郁,去勻全場,仲到華仔露腰!



激光呢part好未來feel!




今場嘉賓係Eason,賺左!佢仲講左個關於"鵰"既 gag!




好巨的吹氣華仔:



Muscle time~~真係冇野講,朱古力呀!不過好戥佢瘦...




排左個A字出黎,有意思!細妹話坐平飛先留意到個喎~~




另一嘉賓曾志偉,佢好好笑,好識攪氣氛,同華仔一唱一和!




只可以恨,冇我份的握手環節:




完場~~影到華仔入窿前最後一面!




今日全日都係Unforgettable的感覺中渡過,仲發緊夢...開心!




沒有留言:

張貼留言