2011年1月23日 星期日

2011-01-23 (Sun) 讓子彈飛,紅螞蟻晚飯.韓國網頁Gmarket



今日呀仔+Hazel 約我地睇戲+食飯,去左APM睇『讓子彈飛』。



『讓子彈飛』雖然有發哥同嘉玲姐坐陣,但可能片種問題,我唔係咁鍾意睇...雖然有d笑位都幾好笑,但實在好多口水,勁講野,我唔係幾頂得順;不過開頭幕搶火車真係好勁!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影



今日呀仔帶埋兩位朋友(呀迪+Tracy)一齊黎,睇完戲我地一齊去左紅螞蟻食飯,因為有新朋友,我怕醜所以冇影相;加上我地全餐飯都好熱烈咁討論"韓國網頁Gmarket",其實呢個網都係呀仔介紹我地既,佢地成班朋友一齊玩snowboard,玩得好勁架啦;佢地話以前行左好多冤枉路先買到靚既snowboard裝備,後來發現Gmarket,亦係呢個網度訂左幾次野,無論信譽同品質都唔錯喎!


過兩個星期就到我地去滑雪啦,我地都想買返套靚既裝備,話晒玩左snowboard已經兩次啦,我地都好鍾意,如果一年可去到玩兩次,咁花幾千蚊買裝備,都覺得值得投資下既,嘻嘻!黎緊幾日要努力學下點用Gmarket,因為shipment都要一星期左右,時間好趕呀



沒有留言:

張貼留言