2011年1月26日 星期三

2011-01-26 (Wed) 舊同事晚飯聚會@鹿鳴春


 
 
 
 
 
 
 
 


今晚跟舊同事聚會,去了我咁大個女都未試過的『鹿鳴春』。



 
 
 
 
 
 
 
 


前菜:



Jimmy-san車晒中大人出黎,岩岩五個人,fit!黎到仲要等舊同事,影住相先!



 
 
 
 
 
 
 
 


Erica黎埋就叫野食啦,Jimmy-san負責發板!



睇唔明的點菜紙:



 
 
 
 
 
 
 
 


涼菜三款:



 
 
 
 
 
 
 
 


熱食:



 
 
 
 
 
 
 
 


必試的『鹿鳴春』北京填鴨:



 
 
 
 
 
 
 
 


餐飯食左三個鍾,好開心呀!大家勁多野講,可能太耐冇見啦;中間時間好多人等位,我地怕比人趕走,要長期楂住對筷子扮夾緊野食,好攪笑!同事們又每次只夾條粉絲黎慢慢食,真係爆笑!席間,我地傾到大家以前係同一個office,宜家原來已經完全唔係喇,打孖都冇,咁咪可以攪個旅行團,一齊去旅行囉!唔知有冇可能呢???


全女班:



大合照~~雖然d伙記好大年紀下,但影相技術都唔錯喎,唔知係咪遊客多,訓練有素呢? 



 
 
 
 
 
 
 
 


post左呢張單,唔洗打菜名啦,懶~~其實我又唔覺得呢度好好味,北京填鴨我仲覺得有點肥,皮又唔脆...不過試下新野又冇妨,當見識左就算啦!嘻嘻~~



去到樓下,麥生強烈要求搵路人係招牌下影多張大合照,影相慾望仲大過我!



 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言