2011年1月6日 星期四

2011-01-06 (Thu) (上) Unforgettable Farewell Party



今日係自己office的farewell appointment,負責同事一路好神秘,我開頭仲以為係大老闆攪,因為麥生都下星期榮休,我估老闆想比個驚喜佢,其實我都係叨下光;點知接近 lunch 時,見到同事開始 set up,仲清左好大地方,連對面meeting room個房都開埋黎用,咩事會用咁多位呀?仲開始放左好多好多野食...




跟住驚喜黎啦,好多其他office的同事慢慢出現,連走左既同事都有呀!嘩~~真係好驚喜!大家一齊開餐先~~



 


美食巡禮~~真的非常豐富兼好味!




唔少得梗係勁影相留念啦,我好努力咁想同每一位同事都影到相,可惜都係有兩三個影唔晒,因為成個 lunch 攪呢攪路,佢地又要預時間來回我地office,真係得半個鐘至大半個鐘 lunch 時間!


先show下其他office的同事先:




跟住我地想影大合照,難得酒店管理系同事開左剛完成的 "Hyatt Training Center"比我地入去,有足夠空間影全體照!呢張相真係好難得,濟濟一堂,我自己都好感動呀!



我地自己office(但唔齊人):




豪哥同Betty帶埋禮物黎比我,超開心!



我本身鍾意砌砌圖,所以好鍾意呢類型的禮物!




同事們開始夠鍾走啦,我地爭取最後一秒,影到幾多得幾多!



同 Jimmy-san 扮影婚妙相,但我係男的新郎,型嗎?



同任美係被喻為"catwalk橋"上合照,我每朝就係經過呢條六層高的架空天橋,行去另一端,個邊就係我office所有地喇!




其他office的同事走晒,我再同自己office的同事慢慢影,每人都要影呀!




最大的男老闆,我開頭就係以為佢係攪手,點知誤會左...



攪手原來係第二大的女老闆,真係估唔到,好意外,有點感觸...



劉德華呢期有個Unforgettable Concert 2010,我今日有個Unforgettable Farewell Party,真的係非墨筆能形容的開心!



沒有留言:

張貼留言