2011年1月10日 星期一

2011-01-10 (Mon) Farewell Lunch@北京人家


呢餐係排得好後的farewell lunch,但係亦係第一餐約的farewell lunch;無諗過公司最細個的Billy仔一知道我同麥生就黎走時,即刻話要請我地食飯兼即刻約實呢一日呢!


May好唔捨得我地,又join多次,呢餐真係好多謝 Billy仔 & May喇!




我地食左好多野,麥生話呢餐食得好舒服,少少地人,又傾到計,又唔會好嘈!




我同佢地每人都有影合照!聽日last day啦,心情好沉重,好唔捨得呀...



呢餐真係好多謝 Billy仔同呀May,萬分感激!



沒有留言:

張貼留言