2011年1月7日 星期五

2011-01-07 (Fri) Farewell Lunch@帝玉庭.買禮物.Dinner@Burger King


今日蘇教授約我同麥生食farewell lunch,去左Royal Park Hotel 的中菜廳『帝玉庭』:




叫左兩位商務午餐+四個點心,蘇教授好鍾意影相,一叫完野,食物未黎就話影相先,岩晒我!




商務午餐每款食物都兩碟咁上:




另叫四個點心~~實在太多野食,食到好飽,食唔晒...




臨走前再影~~呢餐飯食得好開心,以為同教授食飯會好拘謹,但蘇教授好傾得,咩都講,連八婆野都講,好攪笑,餐飯食得好free好舒服!




夜晚約左太陽哥哥同占美,先去朗豪坊訂 Monchi Sweets,訂左四打呀,下星期臨走請同事食既!


另外去左買 Jenny Bakery 曲奇餅,原來已經開到有五間店啦~~


雖然出左 8 Mix,但我食過唔鍾意,因為款款都有 nuts既,都係買返 4 Mix!



我仲想買埋謝寧曲奇/GODIVA朱古力,咁多野,要諗諗點分配時間先!



之後去左心血來潮經過想食的Burger King:



我個磨菇芝士漢堡超正呀,有機會必再黎食!




沒有留言:

張貼留言