2011年1月1日 星期六

2011-01-01 (Sat) 1st day in 2011:愛情戀上癮.大家樂晚餐.碌齡.松記糖水宵夜


2011第一日,梗係訓到飽先起身啦,跟住去同太陽哥哥睇返套愛情劇『愛情戀上癮』;我地一向都幾鍾意女主角,我仲覺得佢有點Julia Roberts的影子,可能一個大咀巴同d大笑聲吧!不過估唔到佢係戲入面要露點,仲唔止一次,仲有好幾個位都露好多肉,一見到我都呆左...佢都幾紅丫,要咁咩?不過佢演柏甘遜又真係做得幾好;講返套戲,有攪笑有感動,都值得睇架!




睇完戲占美剛黎到接我地,因為我都唔肚餓,去左大家樂食飯咋,我只係痴太陽哥哥少少野食!




跟住出荃灣,約左班朋友仔碌齡;未夠鐘就行下街,睇中左OTO胡定欣賣廣告個部機,我地三個都有試呀,我仲偷影左占美,哈哈!我玩左幾下就覺得攰啦,有點難度,但亦係因為好快feel到攰,咁先至work吧?!最重要兩位男士都覺得的確work,絕對值得考慮,諗諗先~~




第一次帶占美同我地班朋友一齊碌齡,原來佢都碌得幾勁喎,仲碌得好開心添,我都好開心係2011帶到佢join埋我地的歡樂!




因為咁開心,休提議去松記食糖水,太陽哥哥聽朝要開工都奉陪!1st day of 2011,過得好開心,希望全年都開開心心,我自己工作上都有個好大的轉變,希望頂得住,事事順利+如意,各方面都有個真正的新開始!




沒有留言:

張貼留言