2011年1月22日 星期六

2011-01-22 (Sat) 嫲嫲慶生飯@三聖邨海天花園酒家



今日大家族飯聚,慶祝嫲嫲生日;去左十世都唔去一次既三聖邨,長輩話個度間『海天花園酒家』好得喎!一去到都見到好多人,真係好旺,反而酒樓對面的街市/商場超靜,成強烈對比!




我地黎到時,姑丈叔叔佢地已經買晒海鮮啦!好正的瀨尿蝦,大到要一開三,條膏厚到呢...



每人一隻琵琶龍蝦,我覺得淡左d同蒸耐左少少。



仲有蝦、大斑兩食、蟶子:



連雞什都上埋的炸子雞:




同兩個可愛小朋友玩同影相,小日朗同我玩"喳、喳、喳"時好開心,佢仲伸個頭裝我添呢!




小日朗試坐+ing:




一同諾諾影相,佢就係要瞇埋眼!



成功!




同恩恩影又係咁...



又成功!



諾諾話幫我同琪琪影,我地學返佢瞇埋眼,哈哈!




我恩恩扮鬼臉:



諾諾又跟住扮鬼臉:




生日唔少得壽包,叫埋兩籠咁多,隻蛋黃大到呢...



影相:



16人大合照:




沒有留言:

張貼留言