2011年1月16日 星期日

2011-01-16 (Sun) 三條女去做Facial

 
 
 
 
 
 
 


我同細妹一早約好今日一齊做 facial,媽咪又話想試,所以臨時兩位變三位;但師傅得一雙手,同一時間一向只可做到兩個客,所以頭兩個鍾,我只係等...


媽咪做先:



 
 
 
 
 
 
 


我同細妹等:



好在自己帶左DVD黎自娛!



 
 
 
 
 
 
 


細妹都開始:



媽咪倒模:



細妹敷面模:



媽咪倒模都快乾...我仲未開始!



細妹倒模:



 
 
 
 
 
 
 


媽咪攪掂,我先開始,等左兩個鐘...



 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言