2011年1月27日 星期四

2011-01-27 (Thu) Gmaret 淘寶收獲


呢個星期好忙好忙,除了日頭的工作非常忙碌,一點休息時間都無;晚上又要PT又有朋友聚會;但奈何我必要搾出時間接觸新事物Gmarket,因為再唔訂就趕不及初八出發滑雪之用!適應一個新的網絡買賣,真係好難,最大問題係語言不通,要花的時間要用上更多更多倍;到搵到心水貨品,去到買個頁,對晒韓文啦,睇到眼都花,又會有缺貨的問題,炆到我呢...點都好,呢幾日每晚攪d攪d,到尋晚攪到凌晨,終於攪掂,放下連日來的心頭大石!


我的雪褲,好型呀!




細妹的雪褲,又係好型!其實我最先係想要呢條架,因為我鍾意黃色,不過細妹又睇中,咁我就要埋上面條粉紅;反正我玩snowboard要著厚pad,size會變到同細妹一樣,咁我仲有多個選擇替換添!




太陽哥哥的雪褲,佢早前已買左粉藍mixed pattern上身雪褸,佢話想揀條紅色雪褲,我建議佢青色好似sharpd,佢最後就真係揀左條青色!




呢件雪褸唔係超鍾意,但唔係幾揀到,鍾意d款又冇貨,呢件係算襯到雪褲的最好個件,隻袖仲可以除出黎當背心!




滑雪手套,夠sharp!



細妹同佢朋友的手套:




鍾意左snowboarding後,開始貪靚,睇埋造型;就係雪褸玩時唔拉拉鏈,入面著件長度長過面頭件雪褸的大衛衣;所以我都揀左好幾件,因為件件都好鍾意,最後揀左四件,哈哈!







埋單美金五百幾,滴汗~~~不過攪左幾日終於攪掂,心情係超開心既;唔緊要啦,反正滑雪衫褲買左一次有排用,之前都係買花園街的雪褲雪褸,係時候買d堅野啦!




沒有留言:

張貼留言