2011年1月9日 星期日

2011-01-09 (Sun) Farewell giftsssss.味千晚飯.婚前試愛


呢個weekend好忙碌,由星期五開始,已四出買野食,準備拎返公司請同事食;因為我星期二 last day啦,實會好忙碌,星期一請大家食野,時間最好!




日式甜品,我好鍾意呢間野架!



謝寧間曲奇餅,主要買左鎮店之寶的曲奇四重奏+蝴蝶餅!



Jenny Bakery的曲奇:




今日臨出街時先諗起不如晒返早幾日難忘的farewell party的相片比同事們,即係action,一個鍾即攞相,good!



所有野一次過裝埋落個大環保袋拎返工,真係重到爆燈!




太陽哥哥收到銀聯資訊話味千有折,我地今日約埋太陽媽媽+占美一齊去食!




最後揀左食百二蚊送一客味千拉麵的優惠!哈哈~~




跟住我地一齊去睇婚前試愛,聖誕排到宜家,之前驚教壞晒,唔太想睇,都係忍唔住要去睇!



其實抱住笑的心態去睇,套戲都幾攪笑,好多笑位;雖然內容真係唔太好,但事實上時下社會真係有呢d歪風,相信好多人都係咁;無貓唔食魚,已經唔單止發生係男人身上!不過笑還笑,希望每位朋友,無論男女都好,睇完都有所反省,唔好受不良風氣影響,唔好覺得人人係咁就連自己都冇晒自制能力,或者比藉口自己啦;要堅守您地曾經係律師及親友見證下,鄭重咁宣佈您地願意成為夫婦的誓約啦!


導演係尾部三次強調要令對方愛你,首先要令對方內疚...我好唔贊同,因為宜家好多做錯事既男人,明知對你係內疚,但都可以好忍心放棄個女人架!好在最後係happy ending,兩個人都有犯錯,容易d抵銷既;如果只係是但一方做錯,好難...


我有理由懷疑,女主角全程著細碼bra黎形造迫爆效果!不過佢身材真係好正,我係女都覺得索架!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影




沒有留言:

張貼留言