2011年1月4日 星期二

2011-01-04 (Tue) 反Farewell Lunch@曼谷


今日黎個反 Farewell Lunch,請返兩位上星期已請我食左 farewell lunch的好同事,佢地同我係公司算最深感情架啦!


去左大家都喜歡的馬鞍山『曼谷』:




返上山做野後,好難咁容易就話出馬鞍山食lunch啦,今次食完,真係冇咩機會再食...




食左好多美食,好正,呢度係食 lunch的一個好選擇!可惜...再無我份喇!



藉著呢餐飯,對呢兩位好同事表示一下我對佢地的不捨及感謝,您地記得唔好忘記我呀,多d黎搵我食飯啦,如果環境許可,我會盡力爭取再同您地出街食 lunch 架!



沒有留言:

張貼留言