2010年4月29日 星期四

2010-04-29 (Thu) 衝刺大戲棚


一年一度既青衣大戲棚,今日最後一晚啦;今年開始先係青衣住既太陽哥哥,簡直上左癮!其實自上星期日第一晚我地去完後,跟住星期一我同Auntie Mui食完晚飯,太陽哥哥先放工,我亦被佢拉左去做佢陪客,同佢一齊去戲棚買野食當晚飯!



大戲:




咁仲唔止架,到星期二晚,我地放工後搭的士返屋企,成十一點半架啦,仲去買黎當宵夜食!




唔係尋晚係屋企食完飯要趕住睇葉問,我諗都有機會食...

最後今晚,最後機會喎,咁大個藉口,又係放工後搭的士去,今晚仲夜,去到成十二點幾,好在仲有野食賣咋;好在聽日我放假咋,唔係咁夜我真係頂唔順...就係咁,開五日既戲棚我地一共去左四晚!


不過臨走至知,原來五月中會係天后誕,又會有大戲,戲棚會再開五日,仲有機會再食呀!Yeah~~



沒有留言:

張貼留言