2010年4月11日 星期日

2010-04-11 (Sun) 大嶼山觀音廟拜山 (上)


呢張相係咪好靚呢?係威哥用琪琪部大機影架,呢個前清後濛既設定真係唔錯!呢度係大嶼山觀音廟,我地今日黎拜公公!



出發前先去麥記食野,我之前話覺得近期隻漢堡神偷公仔好得意好想換,我地未行到黎媽咪已經換定三隻啦,佢話一人一隻喎!




細妹話呢期好多人鐘意拎住隻公仔影相,我地今日都試下先!搭地鐵出發去東涌~~



漢堡神偷飛落黎同琪琪咀咀~~



我個隻漢堡神偷就即刻掛左係手袋,真係多謝媽咪!




係東涌搭的士去大嶼山觀音廟,到中途勁大霧,完全望唔到前面,好似無路咁,去左仙境咁呀!



落返山好d喇,仲見到大海啦!




路邊真係勁多牛,唔怪之有個牛標誌!



經過石壁監獄~~




的士會等我地半個鐘,時間有限,我地快快攪好d鮮花就同公公 say HI!




拜完公公就到出面影相,每次上到黎都覺得呢度風景好靚,可惜今日能見度好低!



竟然有人偷吉食...



不過咁偷食法都係第一次見...囧!




對住咁大座咁宏偉既觀音廟,忍唔住要耍返兩手,咁先襯呢個環境麻!



但實在忍唔住笑...



忍得好辛苦...



想跳但跳唔起呀!




到細妹紮返個靚馬先~~媽咪仲係後面偷笑+ing呀!



威哥都有返一兩度散手喎!



不過呢張...down晒grade囉,即刻去左幼兒班 level!




我終於跳到啦,我跳時仲好有氣勢架,"哈"一聲咁嗌住跳起架!不過出黎效果好樣衰囉,不過又好爆笑,攪到佢地係度狂笑,話好怒髮衝冠 feel 呀! 雖然樣衰d,但氹到家人開心有咩所謂丫,當得啖笑啦!




跟住威哥同琪琪表演『帶馬歸糟』,有睇鐵馬尋橋就實識架啦!兩隻野又要扮野但又忍唔住笑,真係好攪笑呀!




我同細妹研究緊尾二個層個『藏經閣』究竟係咪堅既...



醒招『徐子珊上身』比大家嘆下先,係咪飽到即刻想嘔呢?咁即係扮得好似啦!




跟住威哥 solo time,我地叫佢扮大隻佬 model!唔准笑呀,認真d~~



係喇,岩喇,但個胸唔夠挺,挺d,頂出去~~



Yes!Exactly!兩張差幾遠~~




以下係其餘相片,忍唔住笑個d真係好爆笑囉!



我地玩到過晒時,過左三十分鐘都唔知,攪到的士叔叔落車黎搵我地,幾唔好意思呀!難得今日咁好玩,真係好想繼續玩落去架,唯有等下年啦~~



沒有留言:

張貼留言