2010年4月28日 星期三

2010-04-28 (Wed) Snack Time.葉問2優先場


尋晚因為等太陽哥哥放工搭的士,要行陣街hea時間,就去左零食物語入左少少貨...其實一半係送比同事既!




一來想氹同事開心,二來因為禮尚往來,因為Michele早前送過日本日清新出既忌薕味杯麵比我!




點知禮尚往來完,Michele又再送KitKat抹茶味比我食,仲好似日日祝維他奶咁可係盒上寫字架!




今晚總算可集齊一家人係屋企食餐飯,雖然都係太陽哥哥遲返得返佢自己一個食,但總算齊人,值得開心!所以係放工時,我已約定細妹同太陽哥哥飯後一齊落青衣城睇『葉問2』優先場,我放工即刻去買飛!




葉問1咁叫好叫座,我地一早好齊心定要捧葉問2場架啦!果然冇失望,Donnie好勁!其實好多幕都睇到我熱血沸騰,好似 Donnie同洪師傅係檯面對打,應該係係塊木板上面至岩...仲有魚欄果場大戰...真係頂呱呱!仲有洪師傅同個粉腸拳王既擂台戰,洪師傅仲壯烈咁犧牲左...當然仲有最後Donnie個粉腸拳王決戰啦!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影



沒有留言:

張貼留言